zondag 12 augustus 2007

Vegvisir


Joohoo!! Ik ben sinds gisteren in het trotse bezit van een heuse tattoo! Verrassing voor vele maar voor mijzelf absoluut niet. Het grote plan was om twee weekenden geleden deze tattoo in Berlijn te laten zetten. Maar naïef als ik was kon ik daar niet meteen terrecht en was die tent zelfs volgeboekt tot eind van dit jaar. Jammer, wilde echt graag. Nu dus toch maar in Amsterdam en wel bij 'inkrowd tattoos'. Spannend, leuk en pijnlijk. Je raakt aan het gevoel gewend en was echt prima vol te houden (als vrouw zijn dit soort pijnen natuurlijk 'peace of cake'....). Mijn tattoo is een compas (Vegvisir) die de vikings vroeger gebruikten om de weg naar huis te vinden bij slecht weer, mist of andere nare omstandigheden. Hassee (de jongen die mijn tattoo heeft gezet) heeft een puik staaltje werk afgeleverd. Super strakke en dunne lijnen, precies wat ik wilde. Ben erg blij!

Geen opmerkingen: