donderdag 18 september 2008

End Of The Road



Afgelopen weekend was ik in Dorset, Engeland. Van vrijdag tot en met maandag was daar het End Of The Road festival waar bruno banani en ik al lang naar uitkeken. Het beloofde ons een geweldige line-up, lekkere biertjes en kwaliteits voedsel. Na een erg natte start op vrijdag hebben we niets dan zon gehad en de modder verdween langzaam maar zeker.
Erg genoten heb ik van Bon Iver (19 sept. Paradiso), Shearwater, Tindersticks, Sun Kil Moon, Jason Molina (veel nieuws en prachtig als altijd), Dirthy Three en vele anderen.
Verrassend en (tot dan toe) onbekend voor mij was Micah P Hinson en Dead Meadow. Van beide bands niet heel veel gezien maar wel voldoende om meer te willen horen!
Maandagavond waren we weer thuis en het kostte me moeite om het werk ritme weer op te pakken deze week. Je zit even in zo'n andere wereld en je collega's hebben geen idee. Raar vind ik dat, dat je privé zo met andere dingen bezig bent en dat je dat haast niet uit kan leggen op het werk. Bij mij weten ze wel dat ik weg ben geweest maar daar blijft het dan bij. De festivals, concerten, muziek waar ik van houd, kan ik niet delen met de mensen die ik het meeste zie in mijn leven, mijn collega's. Dat vind ik wel eens jammer. Gelukkig zit thuis iemand die dat dubbel en dwars goed maakt! Bedankt Bruno, dat je me meesleept naar al dat moois en dat we dat samen meemaken!


Geen opmerkingen: